duminică, 21 octombrie 2012

How did you know?

Ei bine nu stiu cum s-a intamplat ca cu cateva zile in urma ascultm melodiile de pe albumul Young love si deodata chiar m-am gandit "Bai Jedward chiar nu mai pun niciun video pe JEDWARDTV?" si exact atunci intru pe Youtube si ce vad?Hmmm..oare videoclipul de la How did you know?Da exact!Si in alea 3:15 minute iar am fost vrajita de Jedward.Si chiar iubesc melodia asta.Nu doar pentru intro-un cu pianul care ma trezeste mereu ci si pentru versuri,.
Videoclipul e inregistart ,regizat si edtitat de gemeni ceea ce e da putin de gandit la cat de talentati sunt...Insa ceea ce nu prea ma incanta sunt cadrele prea apropiate ce ii fac pe baieti sa para ...foarte lunguieti la fata si parca arata ciudat.Si nici frezele alea nu-mi plac.Exista mai multe tipuri de flat hair insa asta chair nu ma incanta.Daca cautati poze cu gemenii mai vechi in care au parul flat o sa vedeti ca acele freze erau diferite si parca erau nesofisticate
.Dar in fine ...e doar parerea mea.Cat despre locatie puteau foarte bine sa vina in Romania si sa filmeze la noi daca vroiau strazi rustice si ferestre acoperite de buruieni...Si partea ciudata e ca in versuri ei spun..."Well here I am ,in te middle of the NIGHT"...si ei zic asta cu un cadru filmat in mijlocul zilei...iar  deabia apoi apar cadre facute noaptea...Mda..Dar oicum imi place ideea...Si  sunt JEDWARD..mai conteaza ceva?



Si o intrebare pentru fanii mai noi"Cine e cel cu camasa albastra?Si evident cine e cel cu camasa rosie..?

Peace out,Kate;)

2 comentarii:

  1. :))Cel cu rosu este Edward si celalalt,desigur,John! <3 Am primit 3 replyuri pe youtube intr o singura seara<3 (Stefania)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt noua:))) (Stefania) nu am vazut bn intrebarea

    RăspundețiȘtergere