sâmbătă, 14 iulie 2012

Happy B-day...to us!:D

Astazi putem sa ne autourăm LA MULTI ANI!
     De ce ?Pai fiindca blogul nostru implineste azi un an.Da...Un an.Ei bine desi acum un an eram doar cativa fani Jedward acum vad ca totusi poate ne-am atins catusi de putin scopul initial:de a mari comunitatea de jedheads din Romania.Din cate vad eu suntem mult mai multi ceea ce e chiar un lucru imbucurator.
In acet an ne-am straduit sa va tinem la curect cat de cat despre lucrurile importante din viata gemenilor si sa va facem sa radeti prin chestii create de noi.Nu stiu cate dintre idei au functionat dar noi am incercat.
     Am scris putin peste 100 de postari si mereu le-am tinut partea gemenilor caci la inceput erau multi care credeau ca nu au nicio legatura cu muzica si nu se opreau din criticat.Multora le-am inchis gura si nu s-au mai luat vreodata de Jedward iar unii acum ,dupa multe melodii albume si emisiuni la care au aparut au inceput sa creada ca nu sunt chiar asa de rai.
     Nu stiu cati dintre voi apreciati munca pe care o depunem noi cu blogul dar noi va multumim mult  ca ati intrat macar si ati citit cateva postari si oricum vom continua sa postam in fiecare luna cate ceva.
So...

Peace out !Kate;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu