luni, 7 mai 2012

Can't Forget You,Jedward...:D

Inca un preview si-a facut aparitia...Si sincer dupa parerea mea versurile fac tot.
Si in plus videoclipul e foarte ...sclipicios?Caci evident unde e sclipici sunt si Jedward...:D.Acum mi-am dat seama ca nu degeaba albumul se cheama "Young Love" fiindca melodiile de pana acum sunt cam despre "Iubirea adolescentilor" sa zicem... Si apropo de video...Cred ca ati vazut ca la un moment dat scrie ''Join the Jedmania'' si eu una ma gandesc mereu ca se refera strict la Romania insa nu prea cred ca e adevarat.
Si ma enerveaza faptul ca toti zic "I live in Jedmania" si se refera la o alta tara cand normal Jedmania vine de la Jedward +Romania.Si doar fanii romani ar trebui sa spuna asta.
Cel putin mie nu mi s-a parut niciodata corect acest lucru ,chiar si atunci cand fiecare tara are denumirea ei Jedward...Daca imi aduc eu bine aminte chiar Jedward spusesera mai demult ceva de genul "Jedmania is all over the world" si asta chair nu e adevarat.
Jedmania e doar pe teritoriul Romaniei.Ahhhh...Nu e deajuns ca suntem "exilati" ca fani doar pentru ca suntem din Romania,mai trebuie si sa fim exilati si ca nume de tara...
Mda...Dar oricum ar fi mai jos aveti melodia multasteptata melodia asa ca enjoy..:D

 
Peace out !
Kate:x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu