marți, 10 aprilie 2012

Jedward in Bravo,again...:D

S-ar putea deja sa va fi plictisit cu postari de genul acesta insa noi vrem mereu sa va tinem la curent,nu?;)
Azi am vazut ca gemenii au aparut in Bravo la sectiunea de teste asa ca va las pozele cu testul mai jos si daca vreti ne puteti spune ce va iesit caci mie una mi-a iesit''Preponderent D''..:(

Din pacate eu la intrebarea 5.nu am putut raspunde C. desi as fi vrut foarte mult :))

Si stiti ce am observat?
La categoria ''Varatic'' ei spun ca persoanele de genul acesta sa nu poarte ''Albastru inchis roial''' si ''Rosu aprins'' iar faza este ca din cate stiu eu Jedward au destule costume rosii (ca cele de la Eurovision 2011 de exemplu) si albastre(sacouri in special...)...
So ,Bravo shut up and love Jedward and their clothes...:D

Peace out!
Kate;x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu