vineri, 30 martie 2012

Jedward in Bravo!

Titlul spune tot...Si daca ma gandesc mai bine in toamna aveam destule postari despre Jedward care au aparut in revistele din Romania...Acum,de cand Popcorn ne-a fost luata de abia daca i-am mai vazut  pe gemeni intr-o revista de la noi.Ei bine acum in sfarsit Bravo s-a decis sa puna un interviu cu ei de cand au fost la Eurovision Romania.
 Asa ca am cautat pe net mai multe chestii si am gasit asta:
http://bravonet.ro/blog/a-aparut-noul-numar-bravo-35/2012/03/27/?cp=5

Ei bine m-am uitat la comentarii si din toate acele pagini am gasit(pana acum)doar doua comentarii despre Jedward.Unul de la mine si  unul de la o fana presupun ,care vrea postere cu gemenii..:D...Restul comentariilor erau despre One Direction ,ceea ce ne da de inteles ca totusi Jedward nu sunt cunoscuti...Speram sa puna mai multe articole cu ei deoarece chiar merita sa-i ai pe Jedward in revista.

Apoi am mai gasit asta care e un articol despre venirea lor in Romania la Eurovision...
http://bravonet.ro/blog/gemenii-de-la-jedward-invitati-speciali-la-eurovision/2012/03/09/

Dar cam asa arata articolul din revista:
Presupun ca daca dati un zoom o sa puteti citi interviul...




In rest nu stiu ce noutati sa va mai zic.:D

Peace out!
Kate;x


4 comentarii:

  1. Stii in care numar al revistei a fost publicat articolul? Este cel din luna asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este Bravo nr.7 din 27 martie...daca nu ma insel..
      Ii are pe cei de la One Direction pe coperta..:D

      Ștergere