luni, 2 ianuarie 2012

Memories from 2011

Happy New year guys!Si acum ca am trecut in 2012 ne gandeam la ce nebunii am facut noi doua in anul ce tocmai a trecut.Pe orinde mergeam ne gandeam la Jedward si incercam sa facem ceva diferit din lucruri obisnuite,numai pentru ei.Am mai pastrat cateva poze asa ca o sa vi le arat si sa va explic ce este in fiecare...

 Poza asta stiu ca o aveam de mai mult timp in calculator si intr-o zi,cand ma plictiseam m-am gandit sa o modific putin.A iesit destul de bine fiindca eu chiar nu ma pricep la desenat pe calculator si mi se pare reausita.Acum trebuie doar sa fac si o versiune cu Johanna si John :D

Aici noi doua ne-am pus pe decorat bostani.Eram in preajma Halloween-ului asa ca trebuia sa-i facem pe Jedward nu?Crestele nu prea au iesit asa ca le-am editat cand am ajuns acasa.
 ...Asta cred ca arata mai bine :D

Cred ca mai stiti cerceii creati de Johanna...:D

 A mai facut o pereche...Pe ei scrie I love(inimioara) u  ,JED...in caz ca nu se intelege...


 Trecem la capitolul mancare...

Bombonele...numai ca acum ar trebui sa inlocuiesc cu @Jepickate

 Poza asta e de cand deabia ii descoperisem pe Jedward....Doamne,am scris Jedward pana si pe un mar..:))

 Tortul nostru...Oh my God....:))

 Nu ma intrebati de unde mi-a venit ideea de a face acest piure sa semene cu Jedward :))

 Nu cred ca se vede,dar am incercat sa scriem JED pe o simpla bomboana :)

 Lipstick...

 Asta e un joc stupid pe care il jucam noi doua in pauza de la scoala...

Acesta este versiunea mai MARE a jocului de sus..:))

 Am scris Jed din tot ce se poate....Nisip,iarba,creta, pioneze...
... agrafe...


    Asta imi aduc aminte ca o facusem la scoala cand profesoara ne-a pus sa intram pe niste site-uri stupide si am de de un joc si mai stupid...Dar macar am scris Jedward....


Dragut ,nu?
 Tiparul dupa care am scris mai sus...


Cam atat, insa acestea sunt doar o treime din momentele noastre de nebunie Jedward,doar ca numai la astea am facut poze...Daca adugam poeziile,bancurile,melodiile si alte desene cred ca postare asta ar fi imensa..:D

Peace out !
Kate:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu