sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Aaaaaaaaa....Partyyyyyy =:D

Hey everyone!Ne dam seama ca probabil nu stiti ca ziua Johannei a fost pe 11 luna aceasta si s-a bucurat de o petrecere frumoasa...Si evident un jedhead trebuie sa "fure" putin din nebunia gemenilor lor preferati macar la propria petrecere...Asa ca de cum am ajuns la locatie(casa Johannei) am inceput sa dansam...Nu cred ca trebuie sa va spun si ce melodii am dansat fiindca oricum ghiciti...Lipstick,All the small things, Pop rocket si toate celelalte cantece se auzeau in toata casa ,combinate cu sunetele tipetelor sau ale sariturilor noastre...Insa cel mai mult am dansat pe Bad behaviour evident...Chiar daca nu eram singure acasa asa cum se intampla in videoclip..:DSi ne cerem scuze am fi pus si video pentru a ne crede,dar sunt cam 12 si nu am putut astepta sa se incarce.
Si prin singure nu ne referim doar la noi doua dansand ca nebunele ..:))..Johanna a invitat la party si alte prietene care neavand incotro au dansat si ele pe melodii Jedward...Mai invatau cate un vers din melodie si apoi incepeau sa cante si sa sara...
Intre timp ,ca sa ne mai tragem sufletul am jucat un joc special ,facut de noi,evident despre Jedward in care trebuia sa tragem biletele cu intrebari despre gemeni..Si asa dragele noastre prietene stiau in mai putin de 10 min. raspunsurile la vreo 30 de intrebari despre Jedward...La sfarsit ne simteam ca niste doctorite malefice ce isi creeau propria armata de "jedheads"....Dar ca sa n-o mai lungim haideti sa va aratam si cateva poze si videouri..:D
Enjoy:x

Astea suntem noi doua in caz ca nu ne-ati vazut pana acum...Kate la stanga si Johanna la dreapta..:D

Johanna si Andreea (un jedhead creeat de noi :D)

Kate love  Jedward :D
Aici avem o mica "tradatoare" care si-a aratat iubirea fata de actorul ei preferat,chiar daca stie destul de multe lucruri despre Jedward..:D


       J to the E to the D to the WARD ....


Jocul de care va spuneam...:D

 Credeam ca daca vom sta cu capul in jos vom avea si noi freza Jedward...:)) Nu prea ne-a iesit :))


Peace out ! =:) From Alle,Johanna and Kate 

Si stiti ca am pomenit de un joc....
Iata doua videouri in care le-am pus pe fete la incercare...:D



Mai aveam cateva video-uri in care dansam insa nu le-am putut incarca...
Vom mai incerca insa zilele astea si daca vom reusi o sa vi le aratam si voua :D

Pana atunci NU UITATI sa intrati pe link-urile din sectiunea "HELP US" din bara laterala si sa dati un like sau un "sign"..

   Peace out
Kate and Johanna
         :x:x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu