duminică, 11 decembrie 2011

Memories with Jedward...:D

Mi-am adus aminte acum cateva zile de prima data cand i-am vazut pe Jedward la Tv pe un post de-al nostru...
Se intampla prin aprilie cand deabia ii cunosteam pe gemeni ...Eram cu calculatorul si televizorul deschis (2 in 1.:D)cand aud o stire despre Irlanda(Evident primul meu gand a fost la Jedward deci m-am uitat mai cu atentie...).Nu prea intelesesem multe despre intalnirea lui Obama cu Jedward pe atunci caci eram un jedhead "incepator" si nu stateam asa de mult pe Twitter sa ma uit la fiecare postare...:D..Oricum stirea era despre Michelle Obama cu suvita ei "rebela" si apoi...apare o poza cu Britney Spears...:)) nu,nu.nu....evident una cu JEDWARD...
Freza lor era comparata cu suvita lui Michelle si daca ati sti ce fata am facut cand am vazut poza lor mare pe ecran..:)).Daca ma mai lasam putin pe spate cadeam cu tot cu scaun:))...
Am cautat linkul cu stirea si l-am gasit ...Click aici..
Trebuie sa va uitati la tot daca vreti sa vedeti poza...e pe undeva la sfarsit...:D
Asta e poza la care daca ma uit imi aduc mereu aminte de chestia cu Michelle Obama..:D

Peace Out!
Kate:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu