vineri, 9 decembrie 2011

Jedward la X Factor Romania..ar fi frumos

Mai intai dati click aici ...Daca intrati,cititi articolul si daca va uitati mai jos veti vedea un comentariu lasat de mine..si sa trec la subiect veti citi ca romanii au cerut ca Alexander sa mai vina in Romania si sa cante la X Factor si mai puteti citi si ca noi putem alege melodiile pe care le pot canta concurentii..si  ar fi frumos sa cante o melodie de-a fratilor Jedward.Eu nu am gasit unde se poate vota,ma gandesc ca e vineri si nu se mai poate alege pentru melodiile preferate,dar daca se poate puneti un comentariu pe blog cu site-ul unde se poate vota,daca nu gasesc eu pana atunci:D
Si puteti trimite mesaje,eu am trimis unul unde am cerut sa apara Jedward pe scena poate veti trimite si voi,va rog=:)

Johanna
Peace out:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu