joi, 29 decembrie 2011

Fuckin' Twitter...=:(

    Mda...Am ajuns sa injur twitterul....De ce?Fiindca azi cand trimiteam tweet-uri gemenilor am primit mesajul "This account is currently suspended".Monitorul probabil ca s-a speriat la ce fata facusem cand am citit,insa in clipa aia  viata mea a stat putin in loc.Si acum sa nu ma credeti o "Twitter addicted" dar contul ala era important pentru mine.Adica mai multi oameni importanti imi dadusera follow si cunoscusem multe persoane noi cu ajutorul lui.In plus am dat de multi fani JEDWARD ,unii chiar si din tara noastra.
    Ma simt intr-un fel ciudat ca trebuie sa o iau din nou de la capat si sa strang multi "followers".Si inca nu stiu de ce mi l-au suspendat...Adica pur si simplu trimiteam tweet-uri in speranta ca Jedward ma vor vedea...Si faza e ca, desi nu faceam nimic ilegal,eu am fost suspendata insa unele conturi ce incalca cateva reguli de pe site inca sunt acceptate.Si vorbesc despre conturile ce au ca poza de fundal sau la "avatar" imagini din videourile "200k,300k,400k followers".Si cred ca stiti si voi ce parti ale corpului se vedeau in videourile alea ,ca sa nu ma faceti sa v-o spun pe şleau...:)).
    Conturile alea de ce n-au fost interzise?In regulile twitterului scrie clar sa nu apara poze de genu asta...(Sincer eu n-am citit niciodata reguluile alea dar uite ca a venit si ziua sa fac acest lucru.).
Acum,daca l-as primi inapoi as fi bucuroasa si as astepta oricat ar trebui,dar nu prea cred ca il voi mai recupera.Am citit pe net mai multe cazuri si 90% din oameni nu le-am mai recuperat chiar dupa luni de asteptat(Aici se include si Johanna fiindca in vara primul ei cont a fost suspendat din motive nestiute si nici acum nu l-a primit inapoi).Oricum le-am trimis un mail celor de la conducerea twitterului si poate o sa mai trimit in speranta ca il voi primi inapoi.
     Pana atunci ,mi-am facut un al doilea cont  @JepicKate .
(Daca nu gasiti,apasati aici  )
     Asa ca va rog da-ti-mi FOLLOW si o sa-l primiti cu siguranta inapoi.
     Si ca sa gandesc pozitiv ,poate trebuia sa-mi schimb contul acum la sfarsit de an si in 2012 sa fiu o noua Kate. ...Una Jepica ...:))

         Peace out ,
               Kate :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu