sâmbătă, 19 noiembrie 2011

WOW OH WOW

3,2,1...WOW oh WOW... A aparut videoclipul nou de care toata lumea vorbea...!Insa nu  pe Youtube si poate de aceea unii dintre voi nu l-ati vazut...Dar pe trilulilu este ceea ce inseamna ca suntem taaaari:D ..Si prin aceasta cale as vrea sa-i multumesc (ma simt ca la Dansez pentru tine:)) )unui jedhaead care ne-a aratat si noua videoclipul (mersi Maddie:x)...Dar poate v-am plictisit,deci uitati link-ul:

http://www.trilulilu.ro/umusic/895a55b8cd1532

Si eu cred ca suntem foarte norocosi pt.ca daca nici pe Jedward Genius nu e pus videoclipul (care dupa cum credeam eu ar fi aparut pe 21)inseamna ca trebuie sa le multumim celor de la UniversalMusic.

Mie sincer videoclipul nu mi se pare la fel de bun ca Bad Behaviour (fiindca 60% din el este cu feţele , fundurile si tot ce mai e pe acolo,ale fetelor din club sau ale Tarei...).Adica parca totusi nu pare un videoclip de-al lor fiindca e filmat doar pe plaja si in acel club care nu prea imi da multe de gandit... Si in plus eu chiar nu vroiam sa mai vad si alte videoclipuri de acest gen fiindca la TV chiar numai asta vad si imi vine rau de-acum.Mi-ar fi placut sa fie mai mult cu Jedward si chiar ma gandeam ca o sa rad cand o sa-l vad...
Dar in fine..e doar parerea mea...
Speram sa mai scoata alt videoclip care sa bata recordurile...

                                        Peace out!
                                                    Kate:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu