vineri, 11 noiembrie 2011

A short Jedstory...

Pun pariu ca si voua va plac acele "jocuri" in care iti creezi propria propozitie dupa niste chestii legate de tine..asa ca m-am  gandit sa facem si noi un asemenea joc...Enjoy.

Eram ....
1.Alege luna in care te-ai nascut:
Ianuarie:la Disneyland
Februarie:la mall 
Martie:langa Statuia Libertatii
Aprilie:la patinuar
Mai:pe plaja
Iunie:pe banca in parc
Iulie:intr-un magazin din NY
August:in fata blocului meu/casei mele
Septembrie:in curtea scolii
Octombrie:langa o fantana arteziana
Noiembrie:intr-un restaurant
Decembrie:langa Casa Alba

...si ascultam.....
2.Culoare ochilor tai..
  Albastrii-Bad behaviour
  Caprui-Tehno girl
   Verzi- Wow oh wow
  Alta culoare-Go getter

...cand il vad pe..
3.Suma literelor din numele tau e para sau impara ?
para-Edward
impara-John

...ma abtin sa nu..
4.Ziua ta de nastere: 1-10=fug catre el ca o nebuna
                                11-20=tip pana imi plesnesc plamanii
                                 21-31=fug catre el  in timp ce tip =))

...insa inainte sa realizez el vine  spre mine si...
5.Ce culoare are carcasa telefonului tau?
Neagra-ma invita in oras
Alba-imi zice ca sunt draguta
Alta culoare- spune ca mi-a cumparat ceva special

...ii privesc parul blond care acum era..
6.Stangaci sau dreptaci?
stangaci-spickey
dreptaci-flat

.. iar el..
7.Culoarea parului tau?
Saten=m-a sarutat
Blond=m-a imbratisat
Roscat=mi-a zambit
Brunet=m-a gadilit
Suvite/alta culoare=mi-a soptit ceva la ureche...

...si am trait fericiti pana la adanci batraneti. :D
 Daca vreti lasati fraza voastra la comentarii ca sa vedem ce a iesit...

Peace out !
             Kate  :P

3 comentarii:

  1. Eram la Disneyland si ascultam Tehno girl cand il vad pe John ma abtin sa nu tip pana imi plesnesc plamanii insa inainte sa realizez el vine spre mine si ma invita in oras ii privesc parul blond care acum era flat iar el m-a sarutat si am trait fericiti pana la adanci batraneti.(De la JOhanna)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram langa Statuia Libertatii si ascultam Techno girl cand il vad pe Edward.Ma abtin sa nu tip pana imi plesnesc plamanii insa inainte sa realizez el vine spre mine si ma invita in oras.Ii privesc parul blond care acum era flat iar el m-a sarutat si am trait fericiti pana la adanci batraneti. => Kate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram langa o fantana arteziana si ascultam WOW OH WOW cand il vad pe John.Ma abtin sa nu fug catre el ca o nebuna,insa inainte sa realizez el vine spre mine si imi zice ca sunt draguta.Ii privesc parul lui blond care acum era flat iar el m-a sarutat si am trait fericiti pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere