sâmbătă, 5 noiembrie 2011

I'm a proud fan....

 Hey everyone...poate credeti ca am murit fiindca nu am mai scris nimic  de luna trecuta...ei bine..The Jedheads don't die that easy...Doar scoala ne-a luat putin din timp...Si cred ca deja v-ati plictisit de postari gen "Jedward in Popcorn" ..dar de data asta pe langa poze cu gemenii in revista mai e ceva de care noi ne-am bucurat foarte mult...Pe la inceputul lui Septembrie am trimis un mail catre redactia Popcorn...Asa ca in numarul din Noiembrie am vazut ca mesajul meu a fost pus in revista...I'm proud of  me...=))...So..Sper ca intr-o zi sa-i facem cunoscuti pe John si Edward si in Romania si sa ne viziteze vreodata tara..Asa ca ar trebui sa-i bombardam pe redactori cu multe mesaje despre Jedward....:)
POZE..=>


Si eu care ma intrebam ce fan din Romania poate sa scrie despre Jedward....:))




Peace Out and much love..:X 
Kate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu