vineri, 15 iulie 2011

New jedward friends...:D

De curand am intrat pe site-ul  http://jedwardromania.blogspot.com/ si acolo am observat ca am primit un fel de Bun Venit in randul blog-urilor despre gemenii pe care ii iubim asa de mult :D...Sincer la prima vedere al postarii ne-am gandit "OMJ ce bine a reactionat" ...Noi ne gandeam ca atunci cand  ne va vedea blogul se va supara si va fi un fel de intrecere a blog-urilor.:))..(Nu se stie niciodata ce fel de Jedwardiana se afla in spatele monitorului..:)) No..Just kidding:D)...Ok ...vrem doar sa-i multumim si..we give her a virtual jedhug..:D
                                   Peace out !(:=

Un comentariu:

  1. Aww!Am fost surprinsa la inceput intradevar,dupa care mi-am zis,"O da!In sfarsit mai sunt fani."
    Va urez succes si sa stiti ca v-am pus si pe pagina mea.Let's make the twins proud and famous! ^_^ #jedhugs

    RăspundețiȘtergere